ابعاد بتن اکسپوز

ابعاد بتن اکسپوز چقدر است؟ [ابعاد تایل بتنی کف و نما]

ابعاد تایل های بتن اکسپوز می توانند مختلف و در ابعاد دلخواه طراحان و سازندگان عزیز باشند و شرکت جی آرسی دکو استون هیچگونه محدودیتی در تولید پنل های بتنی در سایز های مختلف ندارد.

تایل های بتن اکسپوز می توانند ساده و بدون هیچ نقشی یا به اصطلاح پلاک باشند که از این تایل ها می توان هم در کف و هم در نمای ساختمان استفاده کرد. به دلیل دارا بودن الیاف شیشه این پنل ها مقاومت بسیار خوبی در کف حیات یا ویلا دارند و جایگزین مناسبی برای سنگ طبیعی هستند. به دلیل اینکه ابعاد تایل های بتن اکسپوز می تواند متفاوت باشد در اجرای شما پرت و ضایعات کارتان بسیار پایین می آید. تایل های بتن اکسپوز می توانند دارای بافتی خاص مانند بافت پارچه بافت چوب بافت حبابدار و انواع و اقسام بافت ها باشند.

انواع ابعاد تایل های بتن اکسپوز

آشیان نو تایل های بتن اکسپوز را در ابعاد 40*40 ، 60*60 ، 50*50 ، 100*100 و 60*120 و سایز سفارشی پانل بتنی تولید و عرضه می کند.  کارفرمایان عزیز جهت تسریع در انجام کار خود و کاهش هزینه ها از سایزهای موجود تایل های بتنی سفارش دهند و اگر هم سایز دلخواه و متفاوتی را مدنظر دارند ما بدون هیچ گونه محدودیتی آن را تولید خواهیم کرد.

ابعاد بتن اکسپوز کف و نما

ابعاد بتن اکسپوز

نمی توان گفت کدام ابعاد و چه سایزی برای تایل تایل بتنی نما و کف مناسب است چرا که هر پروژه شرایط خاص خود را دارد و متناسب شرایط آن سایز مناسب برای تایل بتنی پیشنهاد میشود.  به دلیل تنوع پروژه ها و شرایط مختلف هر پروژه ابعاد تایل های بتنی نیزبا  تنوع و سایز دلخواه تولید میشوند. انتخاب ابعاد مناسب پنل ها باید به صورتی است که تاثیر در کاهش مقاومت و استحکام تایل بتنی نداشته باشد.

شرکت جی آرسی دکو استون می تواند تمام این پنل ها را با هر بافتی که مورد تایید معماران و طراحان ساختمان باشد با هر سایز و ابعادی و با هر ضخامتی تولید کند. این شرکت قابلیت این را دارد که در پنل های دارای پانچ (سوراخ) در هر مختصاتی که مورد تایید طراحان عزیز هست و با هر تهدادی پانچ (سوراخ) این پنل ها را تولید کند.

در این صورت شما قادر به اجرای نمایی مختص به خود را دارید که در هیچ جایی دیگر تکرار نمی شود. در ضمن تایل های شما می تواند ساده یا با طرحی به اصطلاح ابر و باد تولید شود. همچنین یکی از بافت های پنل های بتن اکسپوز که این روزها پر طرفدار شده است بافت ترازو است که در عکس زیر مشاهده می کنید. پیشنهاد می‌شود مقاله کاربرد بتن اکسپوز چیست را مطالعه فرمایید.

ابعاد تایل های بتن اکسپوز

جمع‌بندی

ابعاد تایل بتنی کف و نما در سایزهای متنوع و دلخواهی تولید می‌شود. برای تولید بتن اکسپوز، مکان مورد استفاده مهم میباشد و وابسته به کاربرد نمای داخلی یا خارجی و همینطور موقعیت جغرافیایی، ابعاد متفاوتی تولید می‌شود. در آخر پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما با موضوع اگر به بتن آب ندهیم چه میشود را مطالعه فرمایید.

2 دیدگاه

  • حسنی

    ابعاد سفارشی هم میشه سفارش داد ؟

    • مدیر سایت

      سلام دوست عزیز برای اطلاع از سایزهای سفارشی میتونید تماس بگیرید دوستان کامل راهنمایی می کنند.

  • ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *