مشخصات پانل بتنی

 پانل بتنی ساده

پانل بتنی در نمای داخلی و خارجی ساختمان

پانل بتنی یا پنل بتنی در نمای داخل و خارج از ساختمان ها کاربردهای بسیاری دارد . آشیان نو تولیدکننده پانل های بتنی در طرح ها و نقش های مختلف با طرح های سه بعدی بتنی و حتی در ابعاد و اندازه های مختلف است و گزینه های متنوع و زیادی را برای انتخاب و کاربرد پانل بتنی در نمای داخلی و خارجی توسط کارفرمایان و مجریان ساختمان فراهم کرده است . مقاومت و استحکام بالای پانل های بتنی و تایل بتنی نما در شرایط جوی و تغییرات آب و هوایی موجب شده تا در نمای بیرونی ساختمان نیز کاربرد داشته باشند . به راحتی می توان طرح های ساده ، مدرن و شیک را با پانل بتنی ساده ایجاد کرد .

دلیل توجه زیاد به بتن اکسپوز برای استفاده در نما

راندمان متریال استفاده شده یکی از فاکتورهای اصلی که متریال نمای ساختمان را با در نظر گرفتن آن انتخاب می کنند . دوام و پایداری و طول عمر راندمان متریال را مشخص می کند. پانل بتنی از بتن یا همان ساخته می شود و به همین دلیل پانل بتنی مقاومت و دوام و طول عمر بسیار بالایی در ساختما سازی دارد . متریال پانل بتنی در عین سادگی بسیار زیبا و شیک هستند و برای کسانی که نماهای مدرن و ساده را میپسندند بهترین گزینه است .

پانل بتنی چیست؟

بتن پیش ساخته در ساختمان در محل هایی همچون دیوارهای داخلی و خارجی مثل نمای بتنی پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که پانل بتنی در کارخانه پانل بتنی توسط ریخته گری بتن در یک قالب تولید می شود یک محیط کنترل شده محسوب شده و توسط کارخانه تحت مراقبت و بهبودی صحیح قرار دارد و سپس به محل ساخت و ساز منتقل می گردد.
مسلما استفاده از یک پانل بتنی مزیت های بیشتری نسبت به ریخته گری در مکان مورد نظر دارد . تولید پانل بتنی بر روی سطح زمین انجام می شود این کار ایمنی پروژه را تضمین می کند . ساخت پانل بتنی درکارخانه نظارت کامل و دقیق بر کیفیت مصالح، تولید و کارایی آن را فراهم می کند .

نمونه پانل بتنی

نمونه پانل بتنی

ویژگی های پانل بتن اکسپوز

ویژگی ها و مزایای پانل بتنی اکسپوز:

کیفیت بسیار بالا به دلیل کنترل های مرحله ای در خط تولید کارخانه پانل بتنی
تولید پانل بتن اکسپوز در ابعاد سفارشی
تنوع در اجرای طرح ها و نقش ها و رنگ های دلخواه
زیبایی خاص و ساده و قابل استفده در نمای خارجی و داخلی محوطه و ساختمان
اجرای پانل بتنی به صورت خشک
قابل اجرا پانل بتنی در تمامی فصول سال و مقاوم در برابر شرایط جوی
سرعت اجرا و طول عمر بالا

انواع تایل بتنی

انواع متفاوتی از تایل بتنی با سایزها، عملکردها و قیمت های مختلف برای استفاده در معماری وجود دارد. تایل های بتنی برای تمام یا بخشی از نمای ساختمان استفاده می شود. هم چنین برای برای محوطه سازی، عایق صدا و دیوارهای امنیتی به کار برده میشود.

تایل دیوار پیش ساخته
پانل بتنی دیوار
ساندویچ پانل بتنی
ساندویچ پانل گچی
پانل های لایه داخلی
پانل های روکش

نمونه پانل بتنی

پانل بتنی

قیمت پنل بتن اکسپوز شرکت آشیان نو

برای ساخت نمای زیبا برای ساختمان فقط قیمت پانل بتنی مهم نیست بلکه فاکتورهای زیادی در زیبایی پنل بتنی نما دخیل هستند مانند انتخاب درست نوع متریال، طرح مناسب اما نحوه اجرای صحیح نمای بتنی از همه مهم تر است . نمای بتنی یک نمای جدید است و اجرای آن توسط هر کسی امکان پذیر نیست بنابراین انتخاب شرکت مناسب جهت خدمات اجرا و نصب بتن مهم است . عدم انتخاب درست شرکت ماهر در انجام امور پانل بتنی خسارت جبران ناپذیری را در بر خواهد داشت.

شرکت آشیان نو به عنوان تولیدکننده پانل بتنی پیش ساخته، طراح و مجری نماهای بتنی ساختمانی ، همیشه به دنبال ارائه با کیفیت ترین و بهترین خدمات و محصولات با قیمت مناسب و بصرفه به مشتریان خود بوده است . در سال های اخیر نیز با تولید و ارائه پانل های بتن اکسپوز با استفاده از با کیفیت ترین متریال توانسته است رضایت صدرصدی مشتریان را جلب کند. برای سفارش پانل پیش ساخته بتنی و اطلاع از قیمت بتن اکسپوز با شماره‌های ما تماس حاصل نمایید.

 

2 دیدگاه

  • عالیوند

    خیلی هم عالی چقدر نمونه کارها با کیفیت و تمیز کار شده . حتما برای مشاوره تماس میگیرم.

    • مدیر سایت

      در خدمت شما هستیم جناب عالیوند.

  • ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *